دوره تربیت مدیر فروش و بازاریابی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

پیتر دراکر معتقد بود که سازمان دو فعالیت اصلی دارد: خلاقیت و بازاریابی

مشتریان سازمان شما قلب تپنده کسب و کارتان هستند. بدون مشتری کسب و کار شما معنایی ندارد، بنابراین مهارت‌های مدیران واحد بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباط با مشتری اثر زیادی روی موفقیت شما خواهد گذاشت.

اگر شما بهترین سرویس را ارائه بدهید یا بهترین محصول را بسازید، ولی نتوانید به خوبی آن را به بازار معرفی کنید به طور قطع شکست خواهید خورد.

در دوره تربیت مدیران فروش و بازاریابی دروس مطابق با نیاز سازمان شما شخصی‌سازی شده و از کیس‌ استادی‌ها، مثال‌ها و پروژه‌هایی در حوزه صنعت شما استفاده خواهد شد.

چرا دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

– دیرپاترین مرکز آموزش مدیریت در ایران

– اساتید برتر در حوزه‌های تخصصی

– تجربه برگزاری دوره‌های اختصاصی سازمانی

– طراحی دوره بر اساس نیازمندی‌های سازمان

مخاطب این دوره در سازمان شما

– مدیران بخش‌ بازاریابی

– مدیران بخش فروش

– مدیران بخش بازرگانی

– مدیران بخش ارتباط با مشتری

عنوان درس تعداد ساعت
بازاریابی دیجیتال ۲۴
دیجیتال برندینگ ۲۴
مهارت‌های نرم مدیریتی ۲۴
تصمیم‌گیری مدیریتی ۲۴
اصول و فنون مذاکره ۲۴
بازاریابی بین‌الملل ۲۴
تحقیقات بازاریابی ۲۴
عنوان درس تعداد ساعت
اصول بازاریابی ۳۲
بازاریابی پیشرفته ۲۴
استراتژی‌های بازاریابی ۲۴
تدوین پلن بازاریابی ۲۴
مدیریت فروش ۳۲
کانال‌های بازاریابی و فروش ۲۴
مدیریت برند ۲۴
سیستم‌ ارتباط با مشتری CRM ۳۲

از طریق لینک زیر می توانید اقدام به دریافت بروشور دوره‌های سازمانی نمایید

هم اکنون اقدام به ثبت نام نمایید