بازاریابی عصبی یا Neuromarketing: گفتگوی لایو با دکتر بنیادی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
بازاریابی عصبی یا Neuromarketing: گفتگوی لایو با دکتر بنیادی

یکی از رشته‌های جدید در حوزه بازاریابی بحث بازاریابی عصبی یا Neuromarketing است. در این رشته واکنش مغز به محرک‌های بازاریابی بررسی می‌شود. در واقع بازاریابی عصبی ترکیبی از علوم عصب‌شناسی و بازاریابی است و در آن روی امواج مغزی به صورت علمی مطالعه می‌شود تا واکنش آنها به استراتژی‌های بازاریابی سنجیده شود.

در گفتگوی لایو این هفته با دکتر بنیادی عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت صحبت خواهیم کرد. حوزه تخصصی ایشان نورومارکتینگ است و در این لایو سعی می‌کنیم تا با ایشان در مورد مفاهیم اولیه و کاربردهای این رشته صحبت کنیم. اگر علاقمند هستید که در مورد نورومارکتینگ بیشتر بدانید پیشنهاد می‌کنیم در این لایو شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *