برنامه ریزی استراتژیک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
برنامه ریزی استراتژیک

همه ما در راس مدیریت سازمان نیازمند اخذ تصمیمات استراتژیک هستیم. تصمیماتی که مرتبط با آینده سازمان بوده و می‌تواند سرنوشت یک کسب و کار را تعیین کند. افق دید ما برای ۵ و ۱۰ سال آینده می‌تواند وضعیت ما بین رقبا را تغییر دهد.

تصمیمات استراتژیک سال‌هاست که توسط سازمانها گرفته می‌شود. اشتباهات فاحش نوکیا و کداک و سیاست‌های بلندپروازانه سامسونگ تنها نمونه‌هایی از موفقیت‌ها و شکست‌ها در برنامه ریزی استراتژیک هستند.

مدل‌هایی علمی برای برنامه ریزی استراتژیک طراحی و تدوین شده که شما با کمک آنها می‌توانید در سازمان خود تصمیمات استراتژیک را به درستی اخذ کنید. در این درس دکتر امیرحسین صبورطینت مباحث مورد نیاز برای یک مدیر در حوزه برنامه‌ریزی استراتژیک را به طور کامل توضیح می‌دهند. این درس جز دروس عمومی دوره نیمه حضوری MBA دانشگاه تهران است. بخشی از این درس را در ادامه مشاهده می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *