برنامه ریزی استراتژیک

همه ما در راس مدیریت سازمان نیازمند اخذ تصمیمات استراتژیک هستیم. تصمیماتی که مرتبط با آینده سازمان بوده و می‌تواند سرنوشت یک کسب و کار را تعیین کند. افق دید ما برای ۵ و ۱۰ سال آینده می‌تواند وضعیت ما بین رقبا را تغییر دهد.

تصمیمات استراتژیک سال‌هاست که توسط سازمانها گرفته می‌شود. اشتباهات فاحش نوکیا و کداک و سیاست‌های بلندپروازانه سامسونگ تنها نمونه‌هایی از موفقیت‌ها و شکست‌ها در برنامه ریزی استراتژیک هستند.

مدل‌هایی علمی برای برنامه ریزی استراتژیک طراحی و تدوین شده که شما با کمک آنها می‌توانید در سازمان خود تصمیمات استراتژیک را به درستی اخذ کنید. در این درس دکتر امیرحسین صبورطینت مباحث مورد نیاز برای یک مدیر در حوزه برنامه‌ریزی استراتژیک را به طور کامل توضیح می‌دهند. این درس جز دروس عمومی دوره نیمه حضوری MBA دانشگاه تهران است. بخشی از این درس را در ادامه مشاهده می‌کنید.

guest

3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیروز
پیروز

درود بسیار عالی تشریح شد .اما یه ایراد بزرگ در زبان بدن دکتر بود که تمرکز بیننده را برهم میزند یا حداقل برای من خیلی اثر بدی داشت. نگاه مرتب چشم های دکتر به سمت راس خودش انگار انسمت یه چیزی، شخصی، …. .. بودند که تمرکز دکتر را بهم ریخته بود

اعظم رحیمی مند
اعظم رحیمی مند

خیلی عالی بامثال توضیح دادی آقای دکتر

پردیس
پردیس

بسیار عالی -تشکر

آخرین مقالات

لینک‌های مفید

برچسب‌ها