مدیریت برند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
مدیریت برند

نایکی، اپل، سامسونگ، مایکروسافت، بیژن و…. . یک نام ساده (برند) امروزه میلیون‌ها دلار ارزش دارد. ارزش برند به عنوان یکی از دارایی‌های ناملموس کسب و کارها بر هیچ کس پوشیده نیست. اپل با کمک برندش گوشی‌هایش را سالهاست به قیمتی بالاتر از قیمت بازار به فروش می‌رساند. برندهای لوکس لباس فارغ از کیفیت و طراحی‌شان رقم‌هایی نجومی برای لباسی دریافت می‌کنند که یک خیاط ماهر می‌تواند با پارچه مناسب تولید کند. در درس مدیریت برند دکتر بهنود الله وردی مبانی برند و تکنیک‌های مدیریت را آموزش می‌دهد. این درس به عنوان یکی از دروس تخصصی گرایش بازاریابی در دوره نیمه حضوری MBA دانشگاه تهران تدریس می‌شود. در ادامه بخشی از کلاس درس مدیریت برند را مشاهده می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *