دیجیتال مارکتینگ

یک کارآفرین یا مدیر باهوش برای تبلیغات همیشه سبک زندگی مردم را دنبال می‌کند. امروز سبک زندگی مردم با شبکه‌های اجتماعی گره خورده است و تقریبا کسی را پیدا نمی‌کنید که شب‌ها موبایل در دست نباشد. بنابراین امروز کسی تراکت‌ و پوستر نمی‌خواند. کمتر به بیلبوردها توجه می‌شود و تبلیغات در تلویزیون نسبت به بازدهی‌اش برای بسیاری از کسب و کارها گران به حساب می‌آید.

شبکه‌های اجتماعی و جستجوی گوگل امروز به مهمترین ابزار تبلیغاتی برای کسب و کارها تبدیل شده است. اگر تا دیروز جنگ بر سر گرفتن بیلبورد اتوبان همت بود، امروز رتبه نخست در جستجوی گوگل است که اهمیت بیشتری دارد. امروز ظاهر شدن در جستجوی IGTV اینستاگرام بیش از دیده شدن در تلویزیون برای کسب و کارها اولویت دارد. این اولویت لزوما برای کسب و کارهای دیجیتال نیست و بیزینس‌های محصول ‌محور هم از این قاعده مستثنی نیستند. امروز هر کسب و کاری با هر محصول یا خدمتی نیاز دارد که در شبکه‌های اجتماعی و گوگل دیده‌ شود. هر کسب و کاری نیاز دارد که در شبکه‌های اجتماعی صفحه رسمی داشته باشد و با استراتژی صحیح به جذب مخاطب بپردازد. امروزه بخش بزرگی از ارتباط شما با مشتریان باید از طریق شبکه‌های اجتماعی و دنیای دیجیتال باشد.

درس دیجیتال مارکتینگ در دورهMBAدانشگاه تهران توسط آرش بهجو ارائه می‌شود. در ویدئوی زیر می‌توانید بخشی از این کلاس را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما مناسب تر است؟

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات

لینک‌های مفید

برچسب‌ها