چالشهای بازاریابی در بازارهای نوظهور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
چالشهای بازاریابی در بازارهای نوظهور

هوش مصنوعی، ارزهای دیجیتال، خریدهای آنلاین، شبکه های اجتماعی و… . هر روز یک مفهموم جدید در دنیای کسب و کار ظاهر می‌شود. هر روز یک بازار جدید که برای هرکدام نیاز به استراتژی‌های جدیدی داریم. این بازارها عموما پر از سود و فرصت‌های دست نخورده‌ای هستند که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. اما بازاریابی در این مارکت‌ها کار راحتی نیست. تکنیک‌هایی که برای بازارهای قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفتند دیگر در این بازارها جوابگو نیستند و باید با دانش مدیریتی جدید به دنبال روش‌های خلاقانه‌ باشیم تا بتوانیم با دیگران رقابت کنیم.

در گفتگوی لایو این هفته با دکتر محمدرحیم اسفیدانی صحبت خواهیم کرد. دکتر اسفیدانی استاد دروس بازاریابی دوره‌های MBA و DBA دانشگاه تهران و عضو هیات علمی این دانشگاه هستند. در این گفتگو سعی می‌کنیم تا مهمترین نکات را در مورد چالش‌های مارکتینگ در بازارهای نوظهور بررسی کنیم. اگر شما هم در یکی از بازارهای نوظهور فعالیت دارید یا سوالی دارید که می‌خواهید به صورت مستقیم از دکتر اسفیدانی بپرسید در لایو چهارشنبه شب ساعت ۲۱:۳۰ شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *