دانشکده علوم و فنون دانشگاه تهران

دوره تربیت مدیر فروش و بازاریابی

پیتر دراکر معتقد بود که سازمان دو فعالیت اصلی دارد: خلاقیت و بازاریابی

مشتریان سازمان شما قلب تپنده کسب و کارتان هستند. بدون مشتری کسب و کار شما معنایی ندارد، بنابراین مهارت‌های مدیران واحد بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباط با مشتری اثر زیادی روی موفقیت شما خواهد گذاشت.

اگر شما بهترین سرویس را ارائه بدهید یا بهترین محصول را بسازید، ولی نتوانید به خوبی آن را به بازار معرفی کنید به طور قطع شکست خواهید خورد.

در دوره تربیت مدیران فروش و بازاریابی دروس مطابق با نیاز سازمان شما شخصی‌سازی شده و از کیس‌ استادی‌ها، مثال‌ها و پروژه‌هایی در حوزه صنعت شما استفاده خواهد شد.

مخاطب این دوره در سازمان شما

چرا دانشگاه تهران

عنوان درستعداد ساعت
اصول بازاریابی۳۲
بازاریابی پیشرفته۲۴
استراتژی‌های بازاریابی۲۴
تدوین پلن بازاریابی۲۴
مدیریت فروش۳۲
کانال‌های بازاریابی و فروش۲۴
مدیریت برند۲۴
سیستم‌ ارتباط با مشتری CRM۳۲
عنوان درستعداد ساعت
بازاریابی دیجیتال۲۴
دیجیتال برندینگ۲۴
مهارت‌های نرم مدیریتی۲۴
تصمیم‌گیری مدیریتی۲۴
اصول و فنون مذاکره۲۴
بازاریابی بین‌الملل۲۴
تحقیقات بازاریابی۲۴

از طریق لینک زیر می توانید اقدام به دریافت بروشور دوره‌های اختصاصی سازمانی نمایید

شماره خود را بگذارید تا با شما تماس بگیریم

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها