مدیریت رفتار سازمانی

بررسی رفتار کارمندان در سازمان جز وظایف مهم مدیران به ویژه مدیران منابع انسانی در سازمان است. بسیاری از مباحث مربوط به روان‌شناسی و انگیزش در این درس بررسی می‌شوند. شما با گذراندن این درس می‌توانید رفتار کارمندان خود را در سازمان بهتر آنالیز کرده و دید بهتری نسبت به بی‌انگیزگی کارمندان پیدا کنید.

سرفصل‌های این درس شامل موارد زیر است:

  • کلیات رفتار سازمانی
  • ارزش‌ها و نگرشها
  • احساسات و عواطف
  • ادارک و بررسی دامهای رایج در فرایند تصمیم‌گیری
  • شخصیت
  • رهبری در سازمان
  • فرهنگ سازمانی

این درس توسط دکتر علی پیران‌نژاد ارائه می‌شود و جز دروس اصلی دوره نیمه حضوری DBA دانشگاه تهران است. در ادامه بخشی از این درس را مشاهده می‌کنید.

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات

لینک‌های مفید

برچسب‌ها