فروش قلب تپنده هر سازمانی است. بدون فروش عملا هر کاری در سازمان بی ارزش است و درآمدی حاصل نمیشود. یادگیری اصول فروش حرفهای میتواند به شما در بهینهسازی فرایندهای بازاریابی و فروش کمک شایانی بکند.
شما به عنوان مسئول بازاریابی یا مدیر فروش با گذراندن این درس علاوه بر اینکه با تکنیکهای علمی فروش آشنا میشوید. در این درسدکتر مسعود کیماسی به صورت علمی شما را با مدلهای فروش آشنا میکند، ویژگیهای یک فروشنده حرفهای را معرفی میکند و با کیسهای واقعی اجرا کردن این مدلها را آموزش میدهد. این دوره جز دروس تخصصی دوره نیمه حضوری MBA دانشگاه تهران با گرایش بازاریابی است.
بیشتر ببینید : معرفی درس برندسازی شخصی
منوی سایت
اطلاعات ارتباطی