آرش بهجو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
آرش بهجو

آرش بهجو فارغ‌التحصیل رشته MBA و DBA دانشگاه تهران با تخصص مدیریت بازاریابی است. ایشان سوابق اجرایی زیادی در حوزه بازاریابی B2B، B2C برندینگ، فروش، توسعه کسب و کار، فروش دیجیتال و برنامه‌ریزی استراتژیک دارند. ایشان مدرس دیجیتال مارکتینگ در دوره نیمه حضوری MBA دانشگاه تهران است. از جمله مهمترین سوابق آرش بهجو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سوابق اجرایی

  • معاونت بازاریابی و توسعه بازار تهران اینترنت (#۷۸۰*)
  • قائم مقام مدیرعامل در شرکت بومرنگ
  • قائم مقام مدیرعامل در شرکت پرداخت اول
  • قائم مقام مدیرعامل در شرکت ایرانیان امتیاز
  • مدیر ارشد پرژه و محصول GSM
  • مدیر بازاریابی شرکت گلرنگ رسانه
  • مدیر بازاریابی شرکت مادیران

سوابق پژوهشی

  • عضو هیئت علمی بازارسازان
  • استراتژی بازاریابی در دوران رکود بازار
  • وقتی دهه شصت-هفتادی‌ها روش های سنتی مسئولیت اجتماعی را تغییر می دهند.
  • استراتژی‌های تولید محتوای دیجیتال
  • سه قدم مؤثر در بومی سازی کمپین های بین‌المللی
  • 8 كلید برای مدیران فروش موفق
  • بازاریابی بین المللی؛ سه قدم تا موفقیت
  • روش‌های نوین تحقیقات بازار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *