آرش بهجو فارغالتحصیل رشته MBA و DBA دانشگاه تهران با تخصص مدیریت بازاریابی است. ایشان سوابق اجرایی زیادی در حوزه بازاریابی B2B، B2C برندینگ، فروش، توسعه کسب و کار، فروش دیجیتال و برنامهریزی استراتژیک دارند. ایشان مدرس دیجیتال مارکتینگ در دوره نیمه حضوری MBA دانشگاه تهران است. از جمله مهمترین سوابق آرش بهجو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
سوابق اجرایی
- معاونت بازاریابی و توسعه بازار تهران اینترنت (#۷۸۰*)
- قائم مقام مدیرعامل در شرکت بومرنگ
- قائم مقام مدیرعامل در شرکت پرداخت اول
- قائم مقام مدیرعامل در شرکت ایرانیان امتیاز
- مدیر ارشد پرژه و محصول GSM
- مدیر بازاریابی شرکت گلرنگ رسانه
- مدیر بازاریابی شرکت مادیران
سوابق پژوهشی
- عضو هیئت علمی بازارسازان
- استراتژی بازاریابی در دوران رکود بازار
- وقتی دهه شصت-هفتادیها روش های سنتی مسئولیت اجتماعی را تغییر می دهند.
- استراتژیهای تولید محتوای دیجیتال
- سه قدم مؤثر در بومی سازی کمپین های بینالمللی
- 8 كلید برای مدیران فروش موفق
- بازاریابی بین المللی؛ سه قدم تا موفقیت
- روشهای نوین تحقیقات بازار
درود بر شما. تمايل دارم در صورت برگزارى كلاس هاى آموزشى و يا همايش و موضوعات مرتبط مورد دوره هاى ديجيتال ماركتينگ استاد شركت كنم. سپاس
با سلام. ایشان در دوره MBA گرایش بازاریابی تدریس میکنند.