تک درس‌های مدیریتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

معرفی درس مدل کسب و کار

بوم کسب و کار یا Business Canvas امروز به عنوان یکی از مهمترین المان‌های یک بیزینس به حساب می‌آید. یه استارت‌آپ باشید و چه کسب و کاری بزرگ، نیاز به طراحی و به‌روزرسانی بوم کسب و کار برای شما وجود دارد. با کمک درس مدل کسب و کار می‌توانید دید کلی از بیزینس خود بدست

معرفی درس دیجیتال مارکتینگ

یک کارآفرین یا مدیر باهوش برای تبلیغات همیشه سبک زندگی مردم را دنبال می‌کند. امروز سبک زندگی مردم با شبکه‌های اجتماعی گره خورده است و تقریبا کسی را پیدا نمی‌کنید که شب‌ها موبایل در دست نباشد. بنابراین امروز کسی تراکت‌ و پوستر نمی‌خواند. کمتر به بیلبوردها توجه می‌شود و تبلیغات در تلوزیون نسبت به بازدهی‌اش

معرفی درس برندسازی شخصی

برندینگ فقط در مورد کسب و کارها صدق نمی‌کند. شما به عنوان یک فرد می‌توانید روی برند شخصی خودتان کار کنید و در نهایت با کمک این برند به درآمدزایی بپردازید. سخنرانان انگیزشی، مدرسان دوره‌ها، مشاورها، استندآپ کمدین‌ها، خواننده‌ها و حتی بازیکنان فوتبال روی برند شخصی خود کار می‌کنند تا بتوانند با کمک تبلیغات به

معرفی درس مبانی سازمان مدیریت

نخستین درس در تمامی دوره‌های MBA و مدیریتی درس مبانی مدیریت است. این دوره برای افرادی است که با ادبیات اولیه مدیریت آشنایی ندارند و مروری است بر تمامی تئوری‌های مدیریتی. این درس در دوره‌های نیمه‌حضوری MBA دانشگاه تهران توسط دکتر پیران‌‌نژاد ارائه می‌شود. در این درس اصول اولیه و ادبیات ابتدایی مدیریت به صورت

معرفی درس مدیریت منابع انسانی

​یکی از مهمترین دغدغه های مدیران استفاده از ظرفیتهای کارکنان خود است. مقاله ای در مجله HBR چاپ شده که سه آمار جالب منتشر کرده است: اگر نیرویی به طور صحیح مدیریت کنیم و با انگیزه مناسب کار کند ۴۰ درصد بیشتر از همکاران خود بازده دارد اگر برای نیرویی به خوبی هدف گذاری کنیم

معرفی درس حسابداری برای مدیران

هر مدیری در هر سمتی نیاز دارد که با صورت‌های مالی آشنا باشد، بتواند در مورد اثرات جریان‌های مالی روی کسب و کار نظر بدهد و در نهایت با اهرم‌ها و نسبت‌های مالی آشنا باشد. پول مثل خون در رگ‌های سازمان است و مدیران سازمان باید به مقدار نیاز با دانش حسابداری آشنا باشد. یادگیری

معرفی درس آینده‌ پژوهی

​پژوهش آینده و تفکر آینده پژوهانه ابزاری است که هر مدیری برای بقا در دنیای پرتلاطم کسب و کار امروزی به آن نیاز دارد. آنچه که بیش از پیش ضرورت یادگیری این درس را افزایش میدهد وقوع حوادث غیر قابل پیشبینی و دور از انتظار میباشد. اصول کلاسیک برنامه ریزی استراتژیک در بسیاری از موارد نمیتوانند

معرفی درس مدلهای همکاری تجاری بین‌المللی

دردنیای پر از تغییر و تحول امروزی کسب و کارها و روش تعامل‌شان به سرعت تغییر می‌کند. بنابراین اگر قصد دارید با بازار بیرون از ایران ارتباط برقرار کنید نیاز است که اطلاعات خود را به‌روز رسانی کنید. مذاکره و همکاری در بازار بین‌المللی مهارت‌های خاص خود را می‌طلبد و بدون داشتن این مهارت‌ها نمی‌توانید

معرفی درس اصول بازاریابی

بازاریابی به عنوان یکی از مهمترین ارکان فعالیت هر سازمانی یکی از مهمترین دروس در سیلابس تمامی دوره های کسب و کار و مدیریت شناخته میشود. پیتر دراکر مهمترین فعالیتهای سازمان را در دو مورد خلاصه میکند: خلاقیت و بازاریابی امروزه بازاریابی به عنوان یک ارگان و یا بخش جداگانه در سازمانها نبوده و واحد بازاریابی

معرفی درس اصول و فنون مذاکره

مذاكره مهم ترين و رايج ترين وسيله برقراری ارتباط میان انسان هاست. انسان موجودی است اجتماعی. لازمه زندگی اجتماعی داشتن ارتباط و زیستن با دیگران است. علت نیاز به ارتباط و زیستن با دیگران این است که تمام نیازهای انسان، اعم از مادی و معنوی، خارج از وجود وی، برای بقای نسل، ادامه حیات، امنیت،