دوره‌های اختصاصی سازمانی

تولید محتوای با کیفیت و بروز در حوزه مدیریت یکی از دغدغه‌های مهم برای سازمانهایی است که قصد دارند برای کارکنان خود دوره‌های آموزشی برگزار کنند. دسترسی به اساتید بنام، طراحی دروس منطبق بر استانداردهای آموزشی، ضبط با کیفیت و پشتیبانی صحیح از تمرین‌ها و پروژه‌ها همگی گلوگاه‌هابی است که کار تولید محتوا را سخت و پیچیده می‌کند.

دانشگاه تهران به عنوان دیرپاترین مجموعه آموزش‌های مدیریتی در کشور با تجربه بیش از ۷ سال برگزاری دوره‌های MBA و DBA نیمه‌حضوری توانسته مدیران ارشد، کارآفرینان و رهبران سازمان‌های مختلفی را به شیوه‌ای نوین و با رعایت استانداردهای روز آموزشی تربیت کرده است.

با توجه به نیازمندی سازمان‌های بزرگ به برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی، دانشگاه تهران علاوه بر ارائه دوره‌هایی برای عموم مدیران و کارآفرینان، دوره‌های اختصاصی سازمان‌های بزرگی چون پتروشیمی‌ها، پالایشگاه‌ها و سایر شرکت‌ها و هلدینگ‌های کشور را طراحی و اجرا کرده است.

چرا سازمان شما نیاز به دوره اختصاصی دارد؟

چرا دانشگاه تهران

یک تجربه موفق در صنعت پتروشیمی

هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بعنوان بزرگترین شرکت بورسی ایران، دومین شرکت برتر خاورمیانه و سی و پنجمین شرکت برتر دنیا، اجرای طرح فراگیر استعدادیابی خود را از میان مدیران و کارشناسان فعال در مجموعه خود و با همکاری دانشگاه تهران بعنوان بازوی علمی و اجرایی طراحی کرده است. این طرح فراگیر استعدادیابی و توانمند سازی هدلینگ پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه، فرصتی ارزشمند برای مدیران و کارشناسانی است که از درون همین صنعت، پله‌های ترقی را پیموده‌اند، دغدغه‌ها و مسائل این حوزه را از نزدیک تجربه کرده‌اند و هم‌اکنون با قرار گرفتن در مسیر توسعه و با تجهیزشدن به ابزارهای علمی و تفکر تحلیلی و منطقی، می‌توانند برپایه‌ی این فونداسیون قوی، مدلی کارآمد، بومی و مبتنی بر دغدغه‌های ویژه صنعت خود را ایجاد و برای بهبود و ارتقاء آن در قالب یک کل منسجم برنامه‌ریزی و اجرا نمایند.

از طریق لینک زیر می توانید اقدام به دریافت بروشور دوره‌های اختصاصی سازمانی نمایید

شماره خود را بگذارید تا با شما تماس بگیریم

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها