علی عیاری

علی عیاری

علی عیاری، علاقه‌مندی به حوزه بازاریابی را با گذراندن درس اصول بازاریابی در دانشگاه آغاز کرده است. او پس از بازگشت به ایران در اوایل دهه ۶۰، و پس از جذب شدن در بخش مشاوره سازمان مدیریت صنعتی، علاوه بر ارائه مشاوره در زمینه بازاریابی و فروش به شرکت‌های ایرانی، اولین دوره بازاریابی و مهندسی فروش را طراحی و اجرا کرد. در ادامه، در سمت مدیر بازاریابی و امور مشتریان در همین سازمان فعالیت نمود.

علی عیاری در حدود یک دهه به عنوان مدیر بازاریابی شرکت پاکسان و چهار سال بعدی را بعنوان معاون مدیر عامل در امور بازاریابی و فروش شرکت زرین غزال (دایتی) فعالیت کرد. علی عیاری اکنون  فعالیت حرفه‌ای خود را به همراه تیمی متخصص به فعالیت‌های مستقل در زمینه مشاوره و آموزش بازاریابی و مدیریت فروش اختصاص داده است. طی این دوره، بیش از ده ها مقاله، شش کتاب و حدود پنج هزار ساعت تدریس در این زمینه ارائه کرده و خدمات مشاوره به ده ها کارفرما ارائه نموده است.

با توجه به تجربیات فراوان و تلاش‌های بی وقفه، علی عیاری به یکی از مشاوران معتبر در حوزه بازاریابی در ایران تبدیل شده است. او به عنوان سخنران در کنفرانس‌های مختلف در داخل و خارج از کشور شرکت کرده و از تجربیاتش در زمینه بازاریابی و مدیریت فروش بهره‌مندی مخاطبان این کنفرانس‌ها را به دست آورده است