دوره اصول بازاریابی دکتر محمدرحیم اسفیدانی

بازاریابی به عنوان یکی از مهمترین ارکان فعالیت هر سازمانی یکی از مهمترین دروس در سرفصل‌های تمامی دوره‌های کسب و کار و مدیریت شناخته می‌شود. پیتر دراکر مهمترین فعالیت‌های سازمان را در دو مورد خلاصه می‌کند: خلاقیت و بازاریابی

امروزه بازاریابی به عنوان یک ارگان و یا بخش جداگانه در سازمان‌ها نبوده و واحد بازاریابی به صورت روزانه با بخش تولید، پشتیبانی و مدیریت در ارتباط است. بدون آگاهی از وضعیت بازار بخش تولید هرگز نمی‌تواند محصول جدید را وارد بازار کند و انتظار داشته باشد که محصول به فروش برسد. خلاقیت و نوآوری باید مطابق نیازهای بازار باشد تا بتواند برای سازمان سوددهی داشته و ارزش افزوده خلق کند. همه این موارد فراگیری اصول بازاریابی را برای هر مدیری در هر بخشی از سازمان ضروری می‌کند.

درس اصول بازاریابی دوره‌های نیمه‌حضوری MBA دانشگاه تهران توسط دکتر محمدرحیم اسفیدانی عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تدریس می‌شود. بخشی از این درس را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: دوره مدیریت منابع انسانی پیشرفته

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات

لینک‌های مفید

برچسب‌ها