مدیریت فروش

فروش قلب تپنده هر سازمانی است. بدون فروش عملا هر کاری در سازمان بی ارزش است و درآمدی حاصل نمی‌شود. یادگیری اصول فروش حرفه‌ای می‌تواند به شما در بهینه‌سازی فرایندهای بازاریابی و فروش کمک شایانی بکند.

سرفصل‌های مدیریت فروش دوره MBA بازاریابی

مدیریت فروش
ویژگی های فروشنده
خریدار
ادراک
نسبت محصول با خریدار+بایسته های ارتباطی
دانش فروش و برنامه ریزی فروش
معرفی محصول، رویکرد
معرفی محصول، نکات کاربردی

شما به عنوان مسئول بازاریابی یا مدیر فروش با گذراندن این درس علاوه بر اینکه با تکنیک‌های علمی فروش آشنا می‌شوید. در این درس دکتر مسعود کیماسی و دکتر امیرحسین خالقی به صورت علمی شما را با مدل‌های فروش آشنا می‌کند، ویژگی‌های یک فروشنده حرفه‌ای را معرفی می‌کند و با کیس‌های واقعی اجرا کردن این مدل‌ها را آموزش می‌دهد.  این دوره جز دروس تخصصی دوره MBA دانشکده علوم و فنون دانشگاه تهران با گرایش بازاریابی است.

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات

لینک‌های مفید

برچسب‌ها