فروش قلب تپنده هر سازمانی است. بدون فروش عملا هر کاری در سازمان بی ارزش است و درآمدی حاصل نمیشود. یادگیری اصول فروش حرفهای میتواند به شما در بهینهسازی فرایندهای بازاریابی و فروش کمک شایانی بکند.
مدیریت فروش |
ویژگی های فروشنده |
خریدار |
ادراک |
نسبت محصول با خریدار+بایسته های ارتباطی |
دانش فروش و برنامه ریزی فروش |
معرفی محصول، رویکرد |
معرفی محصول، نکات کاربردی |
شما به عنوان مسئول بازاریابی یا مدیر فروش با گذراندن این درس علاوه بر اینکه با تکنیکهای علمی فروش آشنا میشوید. در این درس دکتر مسعود کیماسی و دکتر امیرحسین خالقی به صورت علمی شما را با مدلهای فروش آشنا میکند، ویژگیهای یک فروشنده حرفهای را معرفی میکند و با کیسهای واقعی اجرا کردن این مدلها را آموزش میدهد. این دوره جز دروس تخصصی دوره MBA دانشکده علوم و فنون دانشگاه تهران با گرایش بازاریابی است.
منوی سایت
اطلاعات ارتباطی